عشق نهان

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر زمین مال من است

عشق نهان

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر زمین مال من است

تو را...

در آرزوی تو و روی ماهت مردم               وز حسرت روز دیدارت مردم

              قسه را نکنم دراز، کوتاه کنم                      باز ای که باز از انتظارت مردم

  ***

           جز نفس تو در نظر نیامد ما را                  جز کوی تو رهگذر نیامد ما را

       خواب گرچه خوش آمد در عهدت                حقا که به چشم در نیامد مارا

    ***

               امشب زغمت میان خون خواهم خفت            وز بستر عافیت برون خواهم خفت

          باور نکنی خیال خود را بفرست                 تا در نگرد بی تو نخواهم خفت

    ***

       این عشق زبهر همنفسی می آید                شادیئ به دلم از او بسی می آید

             بگذشته از آن روی کنم همدمیش                 کز همرنگ ویم بوی کسی می آید

     ***

           من حاصل عمر خود ندارم جز تو              در عشق زنیک و بد ندارم جز تو

           یک همدم با وفا ندیدم جز تو                      یک مونس و دمساز ندارم جز تو

    ***

  آن عشق که به دستم یارم داده                 سلطانی من را او یاری داده 

آن کس که به یارم نگاهی کرده                بدبختی او را یارم داده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد