عشق نهان

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر زمین مال من است

عشق نهان

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر زمین مال من است

اینگونه...

بعضی عاشقان فکر می کنند که که زمانی که  

عاشق هستند باید تمام فکر خود را بر روی  

معشوقه ی خود بگذارند ولی سعی کنید که  

اینگونه نباشد همه ی وقت خود را صرف این کار 

 نکنید بلکه صرف این کنید که خودتان را به  

معشوق خود نزدیک کنید البته با این کار اهتمال 

 اینکه شما به معشوقه خود  

برسید به نود و نه در صد می رسد و برای این یک 

 درصد باید تلاش خود را بالا ببرید 

به امید آنروز که هر کس به معشوقه اش برسد....

تاثیر عشق چگونه است؟

"عشق همنشین هر کس که شد رفتارش آنگونه که عشق می خواهد تغییر می کند" 

عشق زندگیه  عده ای را آنطور که آرزو دارند میسازد و خوشبختشان می کند! 

 وزندگی بعضی دیگر را طوری میسازد که حاضر نیستند باید آنطور باشند که عشق می خواهد! 

در بعضی دیگر زندگی را خار کرده و بعضی از وقتها حاضر به خودکشی می شود! 

و در مابقی تاثیر زیادی نمی گذارد!...

او به دنبال کیست

دیدم کسی دنبال کسی میگردد از او پرسیدم به دنبال کیستی؟ 

گفت: او 

پرسیدم او کیست؟ 

گفت: عزیزی عزیزتر از جانم 

پرسیدم عزیزتر از جانت کیست؟ 

گفت: کسی که بی او مرگ برایم بهتر از زندگیست زندگی  

به او گفتم زود برو که برو که دیر شد. 

به امید آنکه هرکس به عزیزتر از جانش برسد..

عشق تلخ

نیمه شب آواره و بی حس وحال

در سرم سودای جامی بی زوال

پرسه ای آغاز کردیم در خیال

دل به یاد آورد ایام وسال

از جدایی یک دو سالی می گذشت

یک دو سال از عمر رفت و بر نگشت

دل به یاد آورد اول بار را

خاطرات اولین دیدار را

آن نظر بازی آن اسرار را

آن دو چشم مست آهو وار را

همچون راضی مبهم وسر بسته بود

چون من از تکرار او هم خسته بود

آمد و هم اشیان شد با من او

همنشین و هم زبان شد با من او

خسته جان بودم که جان شد با من او

ناتوان بود و توان شد با من او

دامنش شد خوابگاه خستگی

اینچنین آغاز شد دل بستگی

وای از آن شب زنده داری تا صحر

وای از آن عمری که با او شد به سر

مست او بودم زدنیا بی خبر

دم به دم این عشق می شد بیشتر

آممد و در خلوتم دمساز شد

گفتگوها بین ما آغاز شد

گفتمش در عشق پا برجاست دل

گر گشایی چشم دل زیباست دل

گر تو زورق بان شوی دریاست دل

بی تو شام بی فرداست دل

دل زعشق روی تو حیران شده

در پی عشق تو سرگردان شده

گفت در عشقت وفادارم بدان

من تو را بس دوست میدارم بدان

شوق وسلت را به سر دارم بان

چون تویی مخمور خمارم بدان

با تو شادی می شود غم های من

با تو زیبا می شود فردای من

گفتمش عشقت به دل افزون شده

دل به جادوی رخت افزون شده

جز تو هر یاری به دل مدفون شده

عالم از زیباییت مجنون شده

بر لبم بگذاشت لب یعنی خموش

طعم بوسه از سرم برد عقل و هوش

در سرم جز عشق او سودا نبود

بهر کس جز او در این دل جا نبود

دیده جز بر روی او جا نبود

همچو عشق من هیچ گل زیبا نبود

خوبی او شهره آفتاب بود

در نجابت در نکوهی طاق بود

روزگار اما وفا با ما نداشت

طاقت خوشبختی ما را نداشت

پیش پای عشق ما سنگی گذاشت

بی رگمان از مرگ ما پروا نداشت

آخر این قصه هجران بود وبس

حسرت و رنج فراوان بود و بس

یار ما را از جدایی غم نبود

در غمش مجنون و عاشق کم نبود

برسر پیمان خود محکم نبوذد

سهم من از عشق جز ماتم نبود

با من دیوانه پیمان ساده بست

ساده هم آن عهد و پیمان را شکست

بیخبر پیمان یاری را گسست

این خبر ناگاه پشتم را شکست

آن کبوتر راحت ازبند رست

رفت و با دلداری دیگرعهد بست

با که گویم او که همخون من است

خسم جان و تشنه خون من است

بخت بد این وصل او قسمت نشد

این گدا مشمول آن رحمت نشد

آن طلا حاصل به این قیمت نشد

عاشقان را خوش دلی تقدیر نیست

با چنین تقدیر بد تقریر نیست

از غمش با دود ودم همدم شدم

باده نوش غصه ی او من شدم

مست و مخمور و خراب از غم شدم

زره زره آب گشتم کم شدم

آخر آتش زد دل دیوانه را

سوخت بی پروا پر پروانه را

عشق من از من گذشتی خوش گذر

بعد ازاین حتی تو اسمم را نبر

خاطراتم را تو بیرون کن زسر

دیشب از کف رفت فردا را نگر

آخرین یکبار از من بشنو پند

بر من و بر روزگارم دل نبند

عاشقی را دیر فهمیدی چه سود

عشق دیرین گسسته تار و پود

گر چه آب رفته باز آید به رود

ماهی بیچاره اما مرده بود

بع از این هم آشیانت هر کس است

باش با او یاد تو هم ما را بس است

عشق همه جا هست

عشق را می توانی در هرجایی بیابی حتی 

شبها 

روزها

بهار 

تابستان

پاییز 

زمستان 

در خانه 

 شبها به آسمان نگاه کن آن را خواهی یافت 

روزها هر کجا که هستی نگاهی به اطرافت کن آن را خواهی یافت 

بهار به شکوفه ی درختان نگاه کن ان را خواهی یافت 

تابستان به پرنده گان نگاه کن آعشق را میبینی 

پاییز به برگ زرد درختان نگاه کن آن را میابی 

زمستان به ابر ها در آسمان نگاه کن شاهد آن میشوی 

در خانه به صورت خانواده ات نگاه کن میبینی که واقا عشق همه جا است...