عشق نهان

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر زمین مال من است

عشق نهان

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر زمین مال من است

عشق چگونه است؟

عشق مثل بهاریست بی پایانعشق تنها در دل عاشق ما جاد

عشق پرنده ایست که شوق پرواز دارد

عشق را عاشقان ترجمه می کنند

عشق بی پایان است

پهنای آن گسترده

غم دارد، انتظار دارد

همیشه جاودانه است

می توان با او دوست شد

اما اگر با او دوست شدی باید

تحمل فراوان در فراغ یار بکشی

پایان دارد اما نا معلوم

عشق مانند آب روان است

و به جاههای دور صفر می کند

عشق را در خواب هم حس می کنی

عشق بسیار زیباست

آنقدر زیباست که در دل جا دارد

همیشه عشق با دل است

به گونه ای که دل به عقل اجازه نمی دهد

حرفی بزند آری حتی حرفی بزند

اگر عشق نبود آدمی هم نبود

اگر آدم نبود زندگی هم نبود

عشق به سراغ هرکسی رفت

او را عاشق می سازد

عشق به در خانه هرکس رفت

آنچنان در را کوبید که

بر جان صاحبخانه دلهره افتاد

دلهره ای که تا عشق نخواست

از او جدا نشد 

عشق را با من جدایی نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد