عشق نهان

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر زمین مال من است

عشق نهان

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر زمین مال من است

تقدیم به بهترینم

وقتی می شی نیاز من اگه نباش پیش من 

                                  ببین که میریزه به پای تو

 

بازم که بیقرارمو دل واپس نگاه تو 

                                   تموم هستی منی بمون همیشه پیش من

 

اگه شدم عاشق تو نزار که بی تاب بمونم

                                     لالاوی شبام تویی نزار که بی تاب بمونم

 

دارم برات شعری می خونم شاید به یادم بمونی  

                                   فقط یه چیز ازت می خوام همیشه عاشقم بمونی

 

دوست دارم خیلی کم ولی جز این چیزی نبود    

                                   واژه ها رو ولش کن و عشقمو از چشام بخون

 

هرچه گشتم جز تو لایقتر ندیدم همدمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد