عشق نهان

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر زمین مال من است

عشق نهان

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر زمین مال من است

دوستت دارم

به چشمانت که چون چشمان دریاست    

                              به لبخندت که چون لبخند گلهاست 

 به اون نازی که در چشمان تو پیداست 

                              تو را چون صبح دریا دوست دارم 

                               ***

کاش در دهکده ی عشق فراوانی بود 

                             زیرا بازار محبت هم کمی ارزانی بود 

                               ***

در این دنیا گناهی من نکردم 

                                فقط کردم به چشمانت نگاهی 

گر نگاه من دارد گناهی  

                               مجازاتم تو کن هر جور که خواهی 

                               *** 

ما جدا افتادگان را هیچ کس غم خوار نیست 

                                جان فدای دوست کردن نزد ما دشوار نیست

مرا صد بار ازخود برانی دوستت دارم 

 به زندان خیانت هم کشانی دوستت دارم  

                                                      ***

                                                      چه سود از مهر ورزیدن  

                                                                 چه حاصل از وفا کردن 

                                                                     مرا لایق بدانی یا ندانی  

                                                                         دوستت دارم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد