عشق نهان

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر زمین مال من است

عشق نهان

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر زمین مال من است

محرم

باز محرم آمد وجهان را پر از غم و عذا شد

                      همه مشکی پوش و دلها روبه خدا شد

باز این چه شورش است که در خلق عالم است

                 باز این چه نوحه و چه عذاب و چه ماتم است

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست

                 این چه شمعی است که جان ها همه پروانه اوست

اوست تنها پهلوان عالم که شهادت را بر پیروزی ترجیح داد...

او کسی بود که با هفتادو دو تن یار در مقابل هزار ها نفر ایستادگی کرد...

او بود که به بالاترین درجه شهادت رسید...

او بود...

عشق را باید از حسین و در راه او پیدا کرد ما باید راه زندگی را ازویاد گرفته تا در زندگی به خدا ایمان پیدا کنیم

به امید آنکه راه زندگی را از او یاد گرفته و...

نظرات 1 + ارسال نظر
وارش... جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:53 http://andeeshebehrghan.blogsky.com/

سلام
خوبی شما؟
ممنون
که سر زدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد